Rozvoj grafomotoriky : jak rozvíjet kreslení a psaní /
Metodika rozvoje grafomotoriky dětí, jejichž vývoj v tomto směru neprobíhá přiměřeně věku. Příručka pro pedagogy i rodiče.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | E-kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
V Brně :
Edika,
2021
|
Vydání: | 2. vydání |
Edice: | Moderní metodika pro rodiče a učitele. Předškoláci a děti prvního stupně ZŠ
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 03397nam a2200685 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20213310161 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20210518113546.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 210226s2021 xr a e f 000 0 cze | ||
015 | |a cnb003310161 | ||
020 | |a 978-80-266-1603-0 |q (brožováno) : |c Kč 169,00 | ||
035 | |a (OCoLC)1257529397 | ||
040 | |a OLA001 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 159.946.4 |2 MRF | ||
080 | |a 741/744-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 159.922.72 |2 MRF | ||
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Bednářová, Jiřina, |d 1963- |7 mzk2004248919 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Rozvoj grafomotoriky : |b jak rozvíjet kreslení a psaní / |c Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová |
250 | |a 2. vydání | ||
264 | 1 | |a V Brně : |b Edika, |c 2021 | |
300 | |a 80 stran : |b ilustrace ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Moderní metodika pro rodiče a učitele. Předškoláci a děti prvního stupně ZŠ | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Metodika rozvoje grafomotoriky dětí, jejichž vývoj v tomto směru neprobíhá přiměřeně věku. Příručka pro pedagogy i rodiče. |b Grafomotoriku lze chápat jako část jemné motoriky a psychických funkcí, která je potřeba při psaní a kreslení a jejíž stupeň vývoje významně poznamenává kresbu i písemný projev dítěte. Publikace se zabývá posloupností vývoje grafomotorických prvků, navozením správných pracovních návyků u dětí, které trpí nevyzrálou nebo zhoršenou motorickou koordinací. Její příčinou je nejčastěji hyperkinetická porucha ADHD (starší termín LMD - lehká mozková dysfunkce), kterou charakterizuje triáda příznaků: porucha pozornosti, hyperaktivita, impulzivita. Nedílnou součástí metodiky je soubor poznatků o lateralitě, jejích typech a druzích, vývoji i diagnostice. | |
650 | 0 | 7 | |a grafomotorika |7 ph120600 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dětská kresba |7 ph119719 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vývoj dítěte |7 ph127471 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a graphomotorics |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a children's drawing |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a child development |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a preschool education |2 eczenas |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
655 | 9 | |a methodological manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Šmardová, Vlasta |7 mzk2006348755 |4 aut | |
830 | 0 | |a Moderní metodika pro rodiče a učitele. |p Předškoláci a děti prvního stupně ZŠ | |
900 | |a ABA001 |b 19 | ||
910 | |a ABA001 |x nkc20213310161 |p prezenčně |w l | ||
910 | |a ABA012 |x kpw01516612 |b III 40413V1 |w l | ||
910 | |a ABD005 |x 990024339640106986 |w l | ||
910 | |a ABG001 |x 4583514 |b N 13599 |w l | ||
910 | |a BOA001 |x nkc20213310161 |b 4-1463.454 |w l | ||
910 | |a BOG001 |x 0041704 |b N69196 |w l | ||
910 | |a KLG001 |x 1324502 |b J 392373 |w l | ||
910 | |a LID001 |x kpm01677345 |b B 17008 |w l | ||
910 | |a MEG502 |x 65713 |w l | ||
910 | |a OLA001 |x nkc20213310161 |b 2-047.903 |w l | ||
910 | |a OSA001 |x 006472462 |b H 103.632 |w l | ||
910 | |a PBG501 |x 001060001005325 |w l | ||
910 | |a PNA001 |x 000896029 |b 392A49741 |w l | ||
928 | 9 | |a Albatros Media - Edika | |
998 | |a 009144823 |